Sunday, April 20, 2008

Buku Panduan - Kama Sutra

Kama Sutra - Classic Love Making Techniques, Reinterpreted For Today's Lover


Buku panduan KamaSutra ini telah diketahui sejak dari dulu lagi sebagai satu panduan lengkap mengenai teknik dan persiapan sebelum melakukan hubungan intim. Buku ini lengkap menceritakan mengenai persiapan diri sebelum mengadakan hubungan intim, teknik sentuhan, urutan, daerah-daerah sensitif (paling sensitif) pada tubuh pasangan, teknik untuk menaikkan mood dan ghairah pasangan, teknik dan cara untuk menambahkan mood pada suasana ketika hubungan intim, teknik untuk meningkatkan keintiman dan juga teknik, cara dan kedudukan semasa hubungan intim berserta dengan gambar sebagai panduan lengkap kepada anda suami isteri.

Panduan lengkap ini sesuai untuk pasangan yang ingin melansungkan perkahwinan, yang baru berkahwin dan sesuai juga untuk pasangan yang telah lama berkahwin. Jadikan panduan ini sebagai koleksi peribadi anda. Panduan ini datang dalam bentuk e-book (tak perlu risau anak-anak membacanya kerana file-file peribadi anda dalam komputer semestinya mempunyai akses peribadi, kecuali anda tidak membuat akaun pengguna yang berasingan.)

Buku Panduan ini berharga RM10.00 sahaja.

Bertindak sekarang untuk kebahagiaan dan keharmonian rumahtangga yang berpanjangan.

Pembayaran.
Semua pembayaran boleh dibuat melalui Western Union, bank-in, bank transfer, ATM transfer ataupun secara bank online (Maybank2u atau CimbClicks atau RHB iBank). 


Sila contact saya untuk maklumat akaun.



Sila sahkan pembayaran anda dengan menghantar bukti pembayaran/nombor transaksi dan waktu pembayaran kepada saya melalui
e-mail: w.shahir@gmail.com atau sms ke nombor
h/phone : 012-6507471



2 comments:

Idan said...

Anda boleh membuat tempahan dengan menggunakan fungsi komen dalam blog ini. Tinggalkan maklumat anda dan pihak kami akan menghubungi anda secepat mungkin.

Terima Kasih

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!